søndag 13. mai 2012

Litt nytt ute

9. mai hadde jeg jubileum, da ble jeg 40 jeg også…hrmf! Så i den anledning kjøpte jeg meg litt småtterier til hagen. Jeg har tidligere hatt en stol stående på trammen, men har alltid hatt lyst til en liten benk. Men jeg har ikke fått tak i en som var liten nok til å passe der, ikke før her om dagen da. Da fant jeg en på 1 meters bredde som passet helt perfekt.

002

Jeg har vært på leting lenge for å finne stolputer til den hvite sittegruppa, men det har sannelig meg ikke vært lett, ikke hvis man vil ha slike jeg liker aller best; litt romantisk, pastell, blomstrende stil. Men jeg fant til slutt noen som jeg ikke syntes var så verst da…

006 009

Nye stoler til den lille sittegruppa nedenfor anekset trengtes også da de vi hadde der tidligere er blitt plassert på lysthuset. Og etter å ha travet gjennom diverse butikker fant jeg til slutt noen til en grei pris…

003

Så nå er det meste klart til en ny hagesesong og et tilhengerlass med matjord er også kommet på plass. Så nå skal Lene snart begynne å lage nye bed.

010

10 kommentarer:

Vivishagerom sa...

HIPP HIPP HURRA, for både deg og din sønn! Var så fint bilde av han i avisa.

Du har virkelig fått kjøpt mye fint til hagen, så nå kan bare sola kommer slik at du kan nyte det!

Snakkes!

Lene sa...

Hurra for deg:-). Gleder meg til hagebilder fra deg utover. Elsker hagen din...

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått :o)

Du har fått masse fint til den gjennomført nydelige hagen din.

Mvh UnaCita

Snuffeldyret sa...

Å, bursdag! Gratulerer med vel overstått!
Den benken var knallfin!

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Gratulerer - og velkommen til 40+... Det er så fint og sommerlig stemning i møblene dine. Morsomt at man har ulike stiler. Fint med de rullesteinene foran huset!

Ha en flott dag og 17 mai uke :-)

Frøya-Heidi sa...

Gratulere med den store dagen!

Så kjekt at du endelig fant en sånn liten benk. Dere har det riktig så koselig..

Frøya-Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nina i Paradiset sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag!
Jeg er litt mindre heldig med datoen, for det er ikke hagemøbler til salg sist i september.... ;)
Kjekt med matjord, og gleder meg til å se ditt neste prosjekt! :))

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!!

Sommerhuset i bakken sa...

Gratulerer sååå mye med vel overstått bursdag! Håper du hadde en fantastisk dag!

Flott benk du har kjøpt deg! Den likte jeg veldig godt! Såå søt og sjarmerende! Fine hagemøbler og puter også.

Ha en super mandagskveld!