tirsdag 24. august 2010

Beautiful blogger award!


Jeg har vært så heldig å motta en award fra Hanne. Tusen takk så mye!! Med den så skal man skrive 7 ting om seg selv, ting som kanskje ikke andre/alle vet.


Hmmm......

  1. Jeg må alltid skjære av kanten nederst på iskremen da jeg føler at isen har dannet et slags snerklag/skinn nederst, noe jeg synes er utrolig ekkelt

  2. Jeg tror på det overnaturlige og jeg er HELT sikker på at en svæær bølge tok livet av meg i et tidligere liv

  3. Jeg synes det lukter så godt av ørene til katta mi....haha, kall meg gal

  4. Jeg vurderer sterkt å ta bukplastikkoperasjon da magen min ikke er som den var før graviditeten. Trene opp igjen magen har jeg verken tid eller ork til og ikke tror jeg det hadde hjulpet heller

  5. Jeg er HELT avhengig av ha på meg håndkrem etter å ha vasket fingrene mine, ellers klarer jeg ikke å ta på ting

  6. Når jeg har lagt meg må jeg alltid først ligge på venstre side, deretter etter en stund må jeg snu meg over til høyre side og like før jeg sovner legger jeg meg alltid på ryggen

  7. JEG ER IKKE GAL ELLER PARANOID PÅ NOE MÅTE SELV OM PUNKTENE OVER KAN TILSI NOE ANNET! Jeg er stort sett ei blid og positiv jente med sterke meninger og som vet hva hun vil og hvordan hun vil ha det.

Jeg gir denne videre til noen som jeg synes har utrolig FLOTTE OG INSPIRENDE BLOGGER, både når det gjelder hus og hage:

Josimo

Simone

Vivi

Snuffeldyret

Lene

Tove

Linda

4 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Wow. Tusen, tusen takk. Måtte bare sjekke hvem Tove det var å så var det meg da gitt. Setter utrolig stor pris på en award. Koselig at du liker bloggen min.
Så koselig...
Ha en riktig fin kveld
Klem Tove

Unknown sa...

SÅ moro å lese litt om mennesket bak bloggen:)Tuuusen takk for award, veldig hyggelig at du liker bloggen min. Har skrevet syv ting før, men en er vel mer en syv ting:) så vi finner syv til:)
Ha en kos dag. Klem

Linda sa...

Jobber med de syv ting, he, he:) men jeg sier jo tuuusen takk for astrantia bebisser:) Kjekt å ha noen i bakhånd... ikke alltid frøsådden går som planlagt...:)

josimo sa...

Så hyggelig!!! You make my day!
Dette var snodig,det er en stund siden jeg har hatt tid til å lese rundt i bloggverden,i dag så tittet jeg inn til deg ,og der ventet det en flott award til meg. Tusen takk :-)