lørdag 6. juni 2009

Ninni har tagget meg............

Så da er det bare å sette seg godt til rette og svare så godt man kan!

YHva er du opptatt av for tiden? Jeg er opptatt med å forsøke å gjøre hagen vår flottere enn den er og ikke minst så er jeg opptatt av gullklumpen vår Martinus

YHva har du på deg i dag? Olabukse og sort hettegenser

YHva skal du spise til middag? Vi har spist pasta carbonara

YHva vil du gjerne lære deg? Om interiør og å klare å se løsninger der i type shabby chic-stil da jeg har blitt helfrelst på det selv om huset ikke ser ut til å være i den stilen enda

YHva hører du på akkurat nå? Tv'n som står på NRK

YHvordan er ditt favorittvær? Sommer, sol og varme (rundt 20) og regn hele natten

YHva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å klare å få tak i det hers... lysthuset

YHva syns du om den personen som tagget deg? Ninni føles som jeg har kjent i mange år uten å engang ha møtt henne. Ninni og jeg har hatt veldig god og nær kontakt en god stund nå og hun virker som å være en utrolig snill og gavmild dame. Jeg får en følelse av at hun er en person som viser mye omsorg, er glad i livet og takler motgang på en flott måte. Ninni er er bare god hun!

YHvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det vært? Det måtte ha blitt en hus et eller annet sted i Italia hvor jeg kunne ha vært på vinteren. Men jeg kunne også veldig gjerne tenkt å hatt et sommartorp et eller annet sted i Sverige

YHva ville du gjerne hatt akkurat nå? Lysthuset Lisa pluss en drøss med penger

YHva vil du gjerne bli kvitt? Alt støvet i huset og alt ugresset ute. Kunne også gjerne ha kvittet meg med noen kiloer på skrotten

YHvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? En tur til et eller annet sted i England til en skikkelig Cottage Garden

YHvilket språk vil du lære? Det må bli italiensk

YHva ser du etter i en venn? En som er til å stole på og som har godt humør og god humor

YHvem vil du gjerne møte? Min tante som var slik hun var før hun ble syk

YHva slags musikk liker du? Andrea Bocelli og den type musikk som gir meg frysninger nedover ryggen og som kan få meg til å drømme meg laaaaaaangt bort fra virkeligheten

YHva er favorittplagget i klesskapet ditt? Snoopy-pysjen min

YHva er drømmejobben? Hagedesigner/gartner. Kunne også tenkt å startet butikk som selger masse shabby chic-interiør

YHar du noen favorittmodeller? Favorittmodell? Hmm, nei, tror ikke det

YHvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? Da ville jeg ha spart de slik at jeg hadde fått råd til å kjøpe meg noe som koster mer enn 1000 kroner, noe som stort sett alt jeg ønsker meg gjør

YHva var det siste motebladet du leste? Det må bli Det Nye som jeg leste sist for sikkert 20 år siden

YDen siste cd-en du kjøpte? Andrea Bocelli

YHva hørte du på da du ble tagget? P4

YHva vil du akkurat nå? Ta en slurk av glass-colaen min som står foran meg på bordet.



Jeg sender'n videre til Vivi jeg. Jeg finner ikke ut noe om hvor mange man må sende den til, så jeg satser på at det holder.

1 kommentar:

IngunnBW sa...

Ååå...du er vel søt Lene :) Så mye pent du skriver om meg da...blir flau jeg.

Kanskje vi skal begynne på intalienskkurs sammen? Jeg fikk tips om at Toscana er for kaldt om vinteren, så da må vi til Sicilia :)