tirsdag 19. mai 2009

Hva gjør jeg nå da?

Ja, for haginga er jo snart over for min del og jeg vrir hjernen for å se om jeg kan komme på andre ting å gjøre. Jeg har igjen å plante 2 humler på den nye rosebua, spa opp litt torv for å lage en liten grusvei på sørsiden, noen planter fra Stewo ventes i løpet av kort tid og noen frøplanter står også å venter på å bli plantet. Men hva med etter det da? Jeg vil da for farsken ikke være ferdig alt nå, det er jo bare mai! Herregud, jeg får jo nesten angst av tanken på å ikke ha noe haging å gjøre resten av sommeren med unntak av vanning, klipping av gress og luking...........hmmmmmmmmm.................Må jeg sette i gang å lage nye bed? Njaaaa, jeg har ikke akkurat plass til å så mange fler. Uff nei, nå ble jeg helt tom. Nå må jeg fundere litt. Kanskje jeg skal kjøpe litt armering å dele opp hagen med flere rom?
Tips mottas!

7 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Så skrekkelig da, Lene.Høres jo helt forferdelig ut. Her må noe gjøres, det er helt klart. Få bort mere torv og skaff deg flere bedd.
Håper du finner en løsning på dette, for slik kan du jo ikke ha det.

Sine sa...

Du er jo bare helt utrolig! Den flotte hagen din må jo nytes! Og det kan ta tid.

Kjempefin hage har du. Forrige innlegg bekrefter det. Tenk på alt arbeidet du har lagt ned. Kan jo forstå at abstinensene kommer når arbeidsmengden tones ned. Men det bør gå bra.

Ellers kan du alltids ta et tog eller et fly til vestlandet og ommøbler store deler her. Hos meg råder nemlig plantekaos.

Mariann S sa...

:D Eg har tenkt å drive meste med nytehaging denne sommaren - trur eg - hi hi.
Men eg har så lyst på fleire heuchera og primula og hosta og storkenebb, at eg er redd det kanskje blir litt graving - berre pittelitt :D
Du får sjå om du finn en plass å stikke ned ei spade...

Mari sa...

Hvis du lider for mykje kan du alltids komme og hjelpe meg hehe ;)

Jeg synes du har gjort mye i hagen din i år allerede! De sier at plen er som nye ark en kan grave i, vell noe sånt hvertfall. for min del så har jeg litt problem med å ta spaden fatt, kan ikke heilt se for meg hvor en kan begynne...

Nina i Paradiset sa...

Hehe...
Tja, du kan alltids prøve å ta inn på Paradiset Hotell og nyte sommerværet mens du plasker med bena i koi-dammen og annlegger nye bedd i hagen min! ;)
(Paradiset Hotell har en litt annen standard enn det noe mer kjente på tv... Men så er det ikke fult så mange intriger her, og en ikke ser bort fra liljebillenes iherdige sexlek i beddene mine!)

Kjempefine bilder i innlegget under her, håper du kan ta fra samme ståsted om to måneder! :)
Kjempegøy sånt!!

IngunnBW sa...

Skal si du har lopper i blodet og arbeidsglød! Jo, jeg har et forslag, lag en liten dam/vannanlegg, det er så koselig å høre lyden av rislende vann :)

Anonym sa...

Du kan komme å jobbe litt i hagen her ;-))