mandag 2. februar 2009

Å få unnagjort ting som har ligget så altfor lenge!

Når man vet man har ting liggende og som man vet man burde ha tatt tak i for lenge siden må man bare bite tenna sammen å få det gjort så slipper man å ha det hengende etter seg hele tiden. Så i dag fikk jeg gjort noe av det forsømte:
Priklet diverse stauder
Ringt Oppland Fylkeskommune for å få ordnet den praktiske prøven til fagbrev
Fått satt inn resten av bildene til Martinus sitt album som har ligget i en skuff så altfor lenge
Fylt ut kontantstøtteskjema som nå ligger klar til å bli sendt.

Jippi, da kan jeg gå resten av dagen i møte med god samvittighet!

5 kommentarer:

Maiblomst sa...

Det minner meg om ein telefon eg skulle ha tatt.......
Nyt dagen du! :-D

Anonym sa...

Der er ingen bedre fornemmelse end at få gjort alt det som har ligget og naget en. Tillykke med din effektive dag.

Vivishagerom sa...

Du skulle ha tatt turen til fylkeskommunen, så kunne jeg spandert kaffe på deg.
Kanskje neste gang ?

IngunnBW sa...

Ja, er det ikke herlig og lettende å få unna ting som henger over en. Kos deg med følelsen! Er det stokkrosene du har priklet? Mine har begynt å legge ned nederste del av stilkene - de er lange...lot de stå for lenge på badet jeg, så jeg tror det er på tide å prikle her også. Det første ekte bladparet har så vidt begynt å komme til syne.

Elisabeth sa...

Det er deilig ja, å ha slike raptusdager hvor man får unna masse som har hengt litt på en ;)