torsdag 1. januar 2009

Kun to tenner og tomat rundt munnen, alikevel søtest i verden!

6 kommentarer:

IngunnBW sa...

En ordentlig godklump det der ja! Og når han attpå til er snill og blid som dagen er lang, må han jo være verdens søteste hjerteknuser :)

Randines hageblogg sa...

Kjempesøt Martinus, flott med nye tenner så kan han bite fra seg....

Godt nytt år til deg Lene!

amo sa...

En fin liten hjerteknuser du har. Finnes ikke noe finere et tannløst smil fra små babyer.

Vivishagerom sa...

Helt enig - veldig søt og veldig lik sin mamma.

Merethe sa...

Nydelig gutt!!

Elisabeth sa...

Åee..det var en skikkelig liten prins, nydelig.
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min, og ikke minst at du la igjen spor så jeg fant din blogg. Koselig å ha litt kontakt med gode byttevenner, hvem vet..kanskje det kan bli noen bytter iår også ;)
Legger deg til i min blogg, s vet jeg hvor jeg finner deg igjen :)
Godt nytt år!