tirsdag 9. desember 2008

Ja og her sitter vi å venter....

.....det store hver tirsdag er jo selvfølgelig bonderomantikk men sannelig måtte den jo vike for håndballen........."sur". Da kunne de heller droppet Hotel Cæsar mener nå jeg og sendt Bonderomantikk istedet. Jeg har pr. dags dato aldri sett en eneste episode av Hotel Cæsar, men etter det jeg har forstått er det en såpeserie som aldri tar slutt.......slikt gidder jeg ikke.........hmm, hark.....jeg er vel kanskje ikke den rette til å si det som har fulgt med på Glamour i over 13 år. For å si noe positivt om såpeserier, og da særlig Glamour, så går man ikke glipp av så mye dersom man ikke har fått fulgt med noen dager - uker....., så man kan fint ta seg en ferie i ny og ne dersom man ønsker det. Før så tok jeg alltid opp Glamour for hele uka men pga stor overbelastning og slitasje på videospilleren tok den til slutt kvelden. Og nei, jeg tuller ikke, jeg følger med på Glamour ja!

Hmm, nå er det jo faktisk bare et kvarter igjen til Bonderomantikk...så sant det ikke er forsinka da, så da skal jeg legge meg rett ut på sofaen og kose meg. Gruer meg vel litt til i morgen ettersom sambo skal jobbe døgn og jeg blir alene med Martinus. Håpe-håpe jeg ikke blir for trøtt.

Jeg drev og googlet litt i dag og der kom jeg jammen over en søt liten sak jeg fikk så lyst på, men kanskje ikke så vanskelig å lage selv??

3 kommentarer:

Villrose sa...

Nå føler jeg meg ikke så utafor lenger, som aldri har sett Hotel Cæsar.... ;-)

IngunnBW sa...

Hihi...jeg forbannet også håndballen opp og ned i går kveld av samme grunn som deg. Synes det har vært så koselig å følge med på bøndene og satte meg ned i går til vanlig tid. Og så kom håndball%#"¤&#¤% i stedet. Grrr... Liten tue velter stort lass!

Går det bedre med isjasen din nå Lene?

Harryford sa...

Jeg henger meg på her! Alt var gjort klart, vin, noe småsnacks, unger rydda unna!!! - For en nedtur!

Tok et opptak - de slipper ikke unna!;-)

Dessuten er det "Bonde Søker Fru" i kveld! :-D - - Begynner det å bli sært nå!!!

Hva Cæsar angår, må de gode skuespillere ha meg unskyldt, jeg blir drit irritert etter 2 minutter! AT det går an!!!

Gud så deilig å treffe "likesinnede" ;-) - som jeg ønsker en fin onsdag!