mandag 22. september 2008

Lagd meg hyller!


Nå er ikke akkurat jeg noen handyman slik som bl.a. NinaS men jeg har ihvertfall klart å lage meg et par hyller som vi har festet over kommoden i gangen. Er faktisk ganske stolt over resultatet ettersom jeg aldri har lagd slikt før. Hylleknektene lagde jeg også alene, tegnet meg en mal og brukte stikksaga og skar de ut, synes nemlig at de man kjøper er ganske kjedelige. Så nå føler jeg at jeg har teken på å lage hyller så da blir det nok flere etterhvert. Skal bl.a. lage noen til barnerommet som vi kan plassere diverse stæsj på, bla.a. gavene han fikk til dåpen.
Nå skal jeg kose meg meg is fra Häagen-Dazs og da er det den som heter Cookie Dough Chip. Superduper god is og de litt seige kjeksbitene i isen er bare YUMMI.....


Oki, ha en flott dag alle mann!

8 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

De var kjempefine!
Frest kantenen og du da! Har ikke fres som virker, jeg...
Fikk pellisnene, ja! Takker og bukker!
Sendte PM på Hagegal om det...

Flott kommode også. Fint med hvitt! ;)

Lene fra Lillehammer sa...

Å nei, jeg har ikke frest kantene, de var slik da jeg kjøpte de, men når du sier det, jag har faktisk en sånn maskin som lager forskjellige freste kanter...haha, det heter vel kanskje kantfreser det da.

Mariann S sa...

Kjempefine hyller :-)

Eg har også laga meg hylle:
http://mariann08hobbyblogg.blogspot.com/

Tonerose sa...

Kjempeflotte hyller! Flink du er!! ;o) Bloggen din er NYDELIG!! ...hvor har du kjøpt den herlige iskremen?? Husker vi hadde sånn i usa, men ikke funnet det her.. MMMM... ;o)

Unknown sa...

Jøsses de var jo råstilige! Så flink du er altså. Lurer på om jeg må stjele den ideen din, hvis det er greit.

Tonerose sa...

Hehe, sånn er det når man ikke kommer fra storby'n! Da skal jeg jammen dra dit og shoppe! mmm.. off, skummelt det der! hihi. Tusen takk for tipset!

Anonym sa...

Du verden! Det der hadde jeg aldri hatt selvtillit til å gå i gang med. Hadde jeg gjort det ville min kjære sikkert fått et større anfall :lol:
Nydelig, du er kjempeflink!

IngunnBW sa...

Du har mange talenter Lene, hyllene ble superfine! Det er så moro med slike kreative sysler - man får en varig glede og kan kjenne at man har vært kjempeflink hver gang man går forbi :)